Hyppää sisältöön

Kevätkonsertti 14.5.2026

Jäppilässä järjestettiin 14.5.26 kevätkonsertti. EL pj Pekka Suhonen toivotti kaikki tervetulleeksi. Esiintyjinä Jaana Itkonen hanuri, Eläkeliiton Jäppilän yhdistyksen Seniorisirkut ja Kotalahden hanuristit. Väliajalla oli kahvitarjoilu.