Tempaistiin retki luontoon, katselemaan ja kuuntelemaan.
Aamupäivä oli hieman sateinen ja viileähkö, mutta mieli oli pirteä. Liikuntaretket luonnossa ovat kuuluneet Jäppilän eläkeläisten ohjelmaan niin keväällä kuin talvellakin. Aija Lappi järjestää sopivaa liikuntaa ja Anja Tenhunen huolehtii, että kahvit saadaan luonnon keskellä lintujen ilmoittaessa mukana olostaan. Mukana oli 14 henkeä, jotka nauttivat yhdistyksen tarjoamista pullakahveista ja puheensorina oli tuttua entistä. Omia eväitä tuodaan aina mukana, niin nytkin paisteltiin makkaroita, joita lämmiteltiin grillitulella. Olemme kiitollisia Aija Lapille ja Eerolle, sekä Anja Tenhuselle ja Tuomolle, jotka keräävät porukkaa liikkumaan.